İstanbul Valisi Gül, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni Bayramda Ziyaret Etti
İstanbul Valisi Davut Gül, Eyüpsultan'da bulunan 112 Acil Çağrı Merkezi'ni bayram dolayısıyla ziyaret etti. Burada, çağrı merkezinde çalışan personelin bayramını kutlayan Gül, mikrofonla yaptığı konuşmada, gazetecilere de açıklamalarda bulundu. Vali Gül, bazı bayramlarda uygulanan 9 günlük tatil dönemlerine değinerek, “Bazı sektörler var ki, bu sürede bile tatil yapmaları mümkün değil. 112 Acil Çağrı Merkezi bunlardan biri” ifadelerini kullandı. Gül, 112’nin sadece acil durumları değil, aynı zamanda emniyet, jandarma, itfaiye, sağlık ve orman gibi birçok kuruluşu da temsil ettiğini belirtti. “Herhangi bir olumsuzluk durumunda, vatandaşlarımız 112’yi arayarak en yakın yardıma ulaşabiliyor. Biz de burada çalışan arkadaşlarımızla bayramlaşmak için bir araya geldik.…




