Bu WhatsApp güncellemesi çok can sıkacak: Reklam arası geliyor

WhatsApp Güncellemesiyle Sosyal Medya Platformuna Dönüşüyor!

WhatsApp, 2009 yılında sadece mesajlaşmaya imkan tanıyan bir uygulama olarak hayatımıza girmişti ancak gün geçtikçe ‘sosyal medya platformu’ kimliğine bürünmeye başladı. Uygulamaya eklenen son güncelleme ile birlikte, kullanıcı deneyimini kökten etkileyebilecek yeni özellikler devreye alındı ve artık ‘Güncellemeler’ sekmesinde kullanıcılarla buluşuyor.

1.5 Milyar Kullanıcıya Ulaşan Reklam Alanı

WhatsApp yetkililerine göre, her gün yaklaşık 1.5 milyar aktif kullanıcı tarafından ziyaret edilen ‘Güncellemeler’ bölümü, artık yalnızca ‘Durum’ ve ‘Kanal’ paylaşımlarını değil aynı zamanda reklam içeriklerini de gösterecek. Şirketin sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda bu alan daha geniş bir kitleye ulaşacak.

‘Güncellemeler’ Sekmesindeki Yenilikler

  • Kanal Abonelikleri: Kullanıcılar, belirli bir ücret karşılığında sevdikleri kanallara abone olarak özel içeriklere erişebilecekler. Bu sistem, içerik üreticilerinin desteklenmesine olanak tanıyacak.
  • Önerilen Kanallar: Yeni algoritma sayesinde kullanıcıların ilgisini çekebilecek yeni kanallar öne çıkacak. Bu özellik, kanal sahiplerinin görünürlüklerini artırırken kullanıcıların keşif deneyimini zenginleştirmeyi amaçlıyor.
  • Durumlarda Reklamlar: Artık ‘Durum’ paylaşımlarında da reklamlar yer alacak, böylece kullanıcılar daha geniş bir içerik yelpazesi ile karşılaşacaklar.

Related Posts

Yapay zeka şirketi, robot araba satmaya başladı

Kişisel kullanım için robot arabalar ne zaman gelecek diye merak edenlere artık kesin bir zaman verebiliyoruz: Önümüzdeki sene!

Dünya’dan 20 milyon yıl daha yaşlı göktaşı, evin çatısını delip geçti

Akşam sakin sakin evinizde oturup dizi film seyredip patlamış mısır yerken birden çatınızdan içeri, gezegenimizden daha yaşlı bir taş parçası düşüyor… Bu durumda siz ne yapardınız?

Switch 2 adeta şov yaptı, sadece 1 ayda milyonlarca sattı

Nintendo’nun uzun zamandır beklenen yeni oyun konsolu Switch 2 büyük bir hızla satılıyor ve şirket talebe yetişemiyor. İşte açıklanan inanılmaz satış verileri…

Tarifeler ve satışlar etkili oldu: Otomotiv devinden 4 yıl sonra bir ilk

Japon otomobil devi Nissan, Nisan-Haziran döneminde 784 milyon dolar zarar ettiğini açıkladı. Nissan’ın, ABD Başkanı Trump’ın gümrük tarifelerinden ve atış hacmindeki düşüş bu zararda etkili oldu.

FuriosaAI, LG ile küresel oyundaki yerini aldı

Güney Kore merkezli yapay zekâ çipi girişimi FuriosaAI, LG AI Research ile büyük bir iş birliğine imza attı. Şirket, LG’nin kısa süre önce tanıttığı EXAONE 4.0 adlı yeni nesil hibrit yapay zekâ modeli için RNGD adlı çipini tedarik edecek. RNGD …

Google’ın yapay zekası, insanlarla aynı kurallarda yarıştı ve kazandı

Google DeepMind’ın yapay zeka modeli Gemini Deep Think, Uluslararası Matematik Olimpiyatları’nda (IMO) altın madalya kazandı. Peki bu başarı nasıl mümkün oldu?